Zapraszamy do udziału w ankiecie ITME-BEST, która ma na celu określenie zadowolenia Zakładów Naukowych z usług Działów Wsparcia. Wnioski z ankiety posłużą podejmowaniu działań optymalizujących Usługi Wsparcia, co pozytywnie wpłynie na osiąganie celów strategicznych ITME.
Ankieta przeprowadzana będzie co kwartał i ma charakter obowiązkowy. W przypadku pytań prosimy o kontakt z xxxxxx????.
Ocenie podlegają kryteria przedstawione poniżej. Wagi poszczególnych kryteriów różnią się dla Wydziałów, prosimy nie kierować się wagą danego kryterium a jedynie ocenić na skali
1. Czas obsługi
1a. Terminowość
/poza IT/ Usługi wsparcia realizowane są terminowo, zgodnie z czasem określonym przez Klienta wewnętrznego.
1b. Szybkość obsługi
/dotyczy IT / Usługi wsparcia są realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie.
2. Jakość zgodna z oczekiwaniami
Usługi wsparcia są realizowane na poziomie jakości zgodnym z oczekiwaniami Klienta wewnętrznego.
3. Uprzejmość
Pracownicy zawsze są uprzejmi w kontakcie, wykazują się wzorcową współpracą z innymi komórkami organizacyjnymi.
4. Dostosowanie do potrzeb
Pracownicy dążą do ulepszania rozwiązań, są otwarci na sugestie, wyciągają wnioski z realizowanej współpracy, dostosowuje się usługi wsparcia do zmieniających się potrzeb i warunków otoczenia.
5. Zaangażowanie
Pracowników cechuje nastawienie na realizowanie celów, a także gotowość do wykonywania zadań odbiegających od standardowych dla danej komórki. Zadania realizowane są samodzielnie.